The Barney Dance

‘The Barney Dance’…or at least some of it.

slash: “is that what makes you happy?”

The song ‘SS Marschiert in Feindesland’ was playing in #downabeer earlier today and here’s what subsequently unfolded on IRC (irc.k0nsl.org) in #thehax:

[19:14] <@slashsux> wtf is this shit
[19:14] <@slashsux> barney
[19:14] <@barney> ?
[19:15] <@k0nsl> he is making meatballs on cam
[19:15] <@slashsux> what is this nazi shit
[19:15] <@k0nsl> wtf, it’s terrific!
[19:15] <@slashsux> fuck you
[19:15] <@k0nsl> you too buddy!
[19:15] <@k0nsl> :D
[19:16] <@k0nsl> he was just trying to cheer me up :(
[19:16] <@kollek> lol
[19:16] <@slashsux> is that what makes you happy?
[19:16] <@k0nsl> ofc
[19:16] <@slashsux> ffs

Barney: “I’m gonna quit life now”

[16:26] < @barney> not laoding
[16:26] < @barney> i quit
[16:26] < @barney> not loading
[16:26] < @barney> im gonna quit
[16:36] < @barney> im gonna quit life now
[16:36] * @barney sets mode +suicide
[16:36] < @k0nsl_> NO!
[16:36] < @k0nsl_> DONT DO IT.
[16:36] < @k0nsl_> PLEASE MISTER.
[16:36] < @k0nsl_> WE LIKE YOU A LOT.
[16:36] * @k0nsl_ cries
[16:37] < @kollek> i think he is a fa
[16:37] < @kollek> g
[16:37] < @k0nsl_> barney?
[16:37] < @kollek> ya
[16:37] < @barney> im just another in the 500k to 4m grave okay
[16:37] < @k0nsl_> yeah that might be right, kollek.
[16:37] < @k0nsl_> might is right.
[16:37] < @barney> white
[16:37] < @kollek> ima make dinner soon
[16:37] < @k0nsl_> but I like barney, he cannot be a fag.
[16:37] < @k0nsl_> what’s for dinner?
[16:38] < @kollek> http://adderbadderkarbonader.dk/?p=1487
[16:38] < @kollek> stegt flæsk
[16:38] < @barney> last night i made
[16:38] < @barney> chicken stir fry
[16:38] < @barney> that looks pretty good
[16:38] < @k0nsl_> *mmm* very good :)
[16:38] < @barney> what is it?
[16:39] < @barney> it kinda looks a little gross but i bet it tastes delicious